Алматы қаласы Бостандық ауданындағы № 45 мектептің кешкі бөлімінде орыс тілі мен география пәнінен кіріктірілген ашық сабақ өтті. Открытый интегрированный урок по русскому языку и географии был проведен в вечернем отделении 45 школы.



Кешкі мектепке оқуды еңбекпен ұштастыратын, оқуда үзіліс жасап, білімінде олқылықтар бар балалар қатысады. Мектепте әр сабақ жаңалыққа айналуы үшін, әр оқушы өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруы, полемикаға қатысуы, өз ұстанымын дәлелдей алуы үшін сабақтар ұйымдастырылды. Сабақтың тақырыбы «Атом өнеркәсібінің тәуекелдері: Қазақстанда атом электр станциясын салу керек пе?» деген сұрақ оқушылардың қызығушылығын тудырды және олар «Балқаштағы АЭС құрылысы үшін» және «Балқаштағы АЭС құрылысына қарсы» деген екі концептуалды топқа бөлініп, бұл мәселені пікірсайыс форматында талқылады. Экологиялық тақырып бойынша осы «форумның» спикері 11Б сынып оқушысы Сергей Сопрун болды, ол талқыланатын тақырып бойынша кең көлемде материал дайындап, барлық мүмкіндік көздерден гипермәтін жасады. Пікірталасқа пайдалануға болатын бұл нақты дәлелдердің сарапшылары география, химия, орыс және қазақ тілі мұғалімдері болды, олар да концептуалды топтар аясында өз пікірлерін білдірді.
Бұл жұмыс формасы орта мектеп түлектерінің негізгі және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін үлкен маңызға ие: коммуникативтік (көпшілік алдында сөйлеу, өз ұстанымын дәлелдеу, негізгі және егжей-тегжейлі ақпаратты бөліп көрсету, алғы шарттардан қорытынды жасай білу, пікірталас мәдениеті); ақпараттық (презентациялар мен гипермәтіндерді құру).
В классах вечернего обучения учатся ребята, которые совмещают учёбу с работой, имеют перерывы в учёбе и пробелы в знаниях. Школа так организует занятие, чтобы каждый урок стал открытием, каждый ученик мог реализовать свой потенциал, принять участие в полемике, аргументировать свою позицию. Тема урока «Риски ядерной промышленности: строить ли АЭС в Казахстане?» вызвала интерес обучающихся, и они обсудили эту проблему в формате дебатов, поделившись на две концептуальные группы: «За строительство АЭС на Балхаше» и «Против строительства АЭС на Балхаше». Спикером этого «форума» на экологическую тему стал ученик 11Б класса Сергей Сопрун, который подготовил обширный материал по обсуждаемой теме, создал гипертекст из всех возможных источников. Экспертами этих фактических аргументов, которые можно использовать в полемике, были учителя географии, химии, русского и казахского языков, которые тоже высказывали своё мнение в рамках концептуальных групп. Такая форма работы имеет огромное значение для формирования ключевых и предметных компетенций выпускников средней школы: коммуникативных (публичная речь, аргументация своей позиции, выделение основной и детальной информации, умение делать выводы из посылок, культура спора); информационных (создание презентаций и гипертекстов).